نحوه نصب اصولی موکت تایل

نصب موکت تایل

شرکت دکوراسیون داخلی تک دکور با عرضه ی موکت تایل های ایرانی و خارجی و به همراه نحوه ی نصب موکت تایل تنوع زیادی از محصولات را در اختیار مصرف کنندگان می گذارد و نحوه ی نصب موکت تایل را میتوانید در وب سایت مشاهده نمایید.

موکت از کفپوشهایی است که طرفداران خود را دارد و به دلیل خصوصیات ذاتی اش تجربه یک فضای متفاوت را به همراه می آورد. موکت به طور کلی دارای خصوصیاتی است که در بعضی از مدلها خصوصیات دیگری نیز به آن اضافه میشود . از خصوصیات کلی موکت میتوان به ایجاد حس گرما و صمیمت در فضا ، حس خوب راه رفتن بر روی یک متریال نرم ، کمک به آکوستیک شدن فضا و جذب صداهای اضافه و . . . اشاره کرد .

موکت تایل یکی از انواع موکت است که به صورت مدولار ( چند بخشی) تولید می‌شود و به راحتی در انواع محیط‌ها قابل نصب است. این موکت‌ها اغلب در ابعاد 50*50 عرضه می‌شوند و دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی هستند.

از آنجا که برای نصب موکت تایل‌ها شما ملزم به استفاده از چسب موکت نمی‌باشید بنابراین در صورت کثیف شدن یک قسمت آن می‌توان آن را جدا کرده و پس از شست و شو نظافت کرده و مجداداً در جای خود نصب کنید. ین موکت‌ها که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند گزینه ای ایده آل برای محیط های اداری و تجاری با تردد بالا هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.