نحوه نصب اصولی موکت رول تافتینگ

برای بازدید از مدل های متنوع موکت های رول تافتینگ از شوروم تک دکور واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پارک اندیشه ، کوچه اشراقی ، پلاک 15 واحد 101 دیدن فرمایید.

موکت رول تافتینگ

موکت از کفپوشهایی است که طرفداران خود را دارد و به دلیل خصوصیات ذاتی اش تجربه یک فضای متفاوت را به همراه می آورد. موکت به طور کلی دارای خصوصیاتی است که در بعضی از مدلها خصوصیات دیگری نیز به آن اضافه میشود . از خصوصیات کلی موکت میتوان به ایجاد حس گرما و صمیمت در فضا ، حس خوب راه رفتن بر روی یک متریال نرم ، کمک به آکوستیک شدن فضا و جذب صداهای اضافه و . . . اشاره کرد .

در بعضی از برندها خصوصیات قابل توجه دیگری نیز وجود دارد برای مثال آنتی استاتیک بودن ، ضد باکتری بودن و قابلیت شستشوی بالا از این خصوصیات است. موکتها فارغ از بافت و رنگ در دوسته کلی جای میگیرند ، موکت تایل و موکت رول . در فضاهایی که نیاز است به صورت یکپارچه فرش شوند از موکتهای رول و در سایر فضاها ازموکت های تایل استفاده میشود . جالب است بدانید که ارزانترین موکتها به صورت رول هستند و قیمت میانگین مربوط به موکتهای تایل است و گرانترین موکتها نیز دوباره رول هستند. موکتها در انواع فضاهای مسکونی ، اداری ، تجاری و… کاربرد دارند ولی شاید یکی از پرکاربرد ترین بخشهای آن فضاهای اقامتی و هتل ها باشد.

موکت رول‌های ایرانی معمولاً با عرض‌های 2 ،3 و 4 متر و موکت‌های خارجی با عرض 5 و 6 متر هم تولید می‌شوند و به صورت پوشش‌های کف یکسره استفاده می‌شوند. از خصوصیات مهم موکت ایجاد حس گرما در محیط و حس خوب راه رفتن بر روی یک متریال نرم می‌باشد علاوه بر این آکوستیک شدن فضا و جذب صداهای اضافه آنتی استاتیک بودن، ضد باکتری بودن و قابلیت ششتشو نیز از ویژگی‌های موکت رول‌ها می‌باشد. شرکت دکوراسیون داخلی تک دکور با عرضه موکت‌های ایرانی و خارجی تنوع زیادی از محصولات را در اختیار مصرف کنندگان می گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.