نحوه نصب کفپوش تایل

کفپوش های PVC به دلیل ضخامت کم (حدود 2mm) و خاصیت ارتجاعی آن جهت نصب٬به زیرسازی اولیه (صاف نمودن کف)نیاز خواهد داشت(در صورتی که زیرسازی به درستی انجام نشود تمامی پستی و بلندی های کف از پشت کفپوش احساس خواهند شد).پس از زیر سازی٬کفپوش PVC توسط چسب بر روی زمین قرار خواهد گرفت.

کفپوش‌های تایل نوعی از پوشش‌ کف هستند که با توجه به جنس PVC که دارند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای محیط‌هایی با رطوبت بالا هستند. کفپوش‌های تایل معمولاً در ابعاد 15 در 90 سانتی متر، ضخامت 2 یا 3 میلیمتر و با طرح‌های بافت چوب در رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند. کفپوش‌ها با توجه به قیمت مناسب‌تر و زیبایی که در اجرا دارند می‌توانند گزینه‌ی جایگزینی برای پارکت لمینت‌ها باشند. این نوع کفپوش‌ها به آسانی با چسب نصب می‌شوند که بنا به غلظت چسب نحوه نصب آن‌ها متفاوت می‌باشد. یکی از معایب کفپوش‌ها مقام نبودن در برابر تردد بالا می‌باشد که برای محیط‌های با رفت و آمد زیاد پیشنهاد نمی‌شود.

کفپوش متریالی است از جنس پی وی سی (پلاستیک فشرده) برای پوشش کف مورده استفاده قرار می گیرد که این کفپوش های پلاستیکی از لحاظ طرح ها و رنگ همانند پارکت لمینیت می باشد ، کفپوش PVC در ضخامت های 1.5 میلیمتری, 1.6 میلیمتر , 2 میلیمتر , 2.5 میلیمتر , 3 میلیمتر و … به صورت تایل و رول در بازار موجود است که برای منازل مسکونی، ادارات، فروشگاه ها،باشگاهها, بیمارستان ها و … طراحی شده است کفپوش پی وی سی 100 درصد قابل شستشو و قابل نصب بر رو هر سطح صاف می باشد و برای نصب کف پوش از انواع چسب های صنعتی استفاده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.