آلبوم کاغذ دیواری ماکسیما

ارایه انواع آلبوم های کاغذ دیواری خارجی و ارجینال در شوروم تخصصی تک دکور همراه با مشاوره متخصصان دکوراسیون داخلی.(کاغذ دیواری ماکسیما)

خیابان شریعتی، بالاتر از پارک اندیشه ، کوچه اشراقی ، پلاک 15 واحد 101

تلفن واحدفروش: 02188545476 – 02188510512

کاغذ دیواری متریالی برای پوشش دادن دیوار های داخلی است که امروزه به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار میتوانید به راحتی با رعایت هارمونی در انتخاب بافت، طرح و رنگ کاغذدیواری جلوه ای زیبا و خاص را در دکوراسیون منزل و یا محیط کارتان خلق کنید .کاغذ دیواری ماکسیما برند جدید کمپانی ایتالیایی کریستیانا ماسی ( Cristiana Masi ) با طراحی متمایز و دلچسب به شما کمک میکند تا خیلی آسان و بی دردسر محیط خود را کاغذ دیواری بکنید و آثار آسیب روی دیوار را مخفی کنید این کاغذ دیوراری در کنار ایجاد حسی بدیع در خانه یا محیط کار، دارای دوام و عمر بالایی نیز هست که از مهمترین ویژگی های این کاغذ دیواری میتوان به مقاومت در برابر نور آفتاب ، قابل شستشو بودن و عدم افت کیفیت در زمان تمیز کردن کاغذ نیز اشاره داشت .کاغذ دیواری یکی از مهمترین و کاربردی ترین پوشش ها برای تغییر و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. با پیشرفت صنعت دکوراسیون و مدرن شدن دستگاه های چاپ همگام با مد روز، کاغذهای دیواری متنوع تری به بازارعرضه شده که توانسته جایگزین مناسب تری به جای رنگ باشند.

کاغذهای دیواری بنا به تقاضای کارفرما و محل مورد استفاده دارای رنگ بندی و جنس‌های متنوعی می‌باشند. یکی از پر کاربردترین جنس های کاغذهای دیواری PVC و Non Woven ( الیاف طبیعی) است که متناسب با سبک طراحی شده اجرا می شود.انتخاب سبک طراحی جزو اولین و مهمترین مراحل تعیین نوع کاغذ دیواری می‌باشد که باید حتما مورد توجه قرار گرفته شود. امروزه طراحان از سبک های مدرن و متنوعی بنا به محیط اجرا و سلیقه کارفرما استفاده می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.