آموزش نصب کاغذ دیواری

شرکت دکوراسیون داخلی تک دکور با جدیدترین طرح ها و با کیفیت ترین کاغذهای دیواری و آموزش نصب کاغذ دیواری را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار میدهد تا بهترین انتخاب بیشترین رضایت را از خرید خود داشته باشیم. (آموزش نصب کاغذ دیواری)

کاغذدیواری متریالی است برای پوشش دادن دیوارهای داخلی و همچنین طراحی داخلی در خانه ها، ادارات و دیگر ساختمان ها استفاده می شود. کاغذها انواع مختلفی داشته( کاغذی، وینیل، پی وی سی، نانوون، فوم) که هر کدام از آنها کیفیت متفاوتی دارند.کاغذدیواری ها می توانند ساده و یا طرح دار تولید شده باشند که این طرح ها دارای سبک کلاسیک، مدرن، اسپرت و … نیز می باشند.

این نوع کاغذدیواری ها به صورت رول محاسبه می شوند که هر رول ابعاد مشخصی دارند مانند عرض 53 سانتیمتر به طول 10 متر که 5 متر مربع،عرض 70 سانتیمتر به طول 10 متر که 7 متر مربع و یا 106 سانتیمتر به طول 15/5 متر که 16 متر مربع می باشند.

کاغذ دیواری یکی از مهمترین و کاربردی ترین پوشش ها برای تغییر و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. با پیشرفت صنعت دکوراسیون و مدرن شدن دستگاه های چاپ همگام با مد روز، کاغذهای دیواری متنوع تری به بازارعرضه شده که توانسته جایگزین مناسب تری به جای رنگ باشند. قیمت مناسب ، تنوع زیاد در رنگ و جنس، کیفیت بالا و نصب سریع از دلایل اصلی انتخاب آن توسط طراحان می باشد.

تلفن واحدفروش: 02188510512 – 02188545476

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.