بهترین راه های نگهداری از موکت

یک تجربه خرید لذت بخش، زمانی برای شما ماندگار خواهد بود که هزینه و وقتی را که برای خرید یک محصول صرف کرده اید، طولانی مدت برای شما باقی بماند شما می توانید برنامه بهترین راه نگهداری و حفاظت از موکت ها از پیش تعیین شده ای برای موکت داشته باشید تا با توجه به آن، بر طول عمر و ظاهر موکتی که خریداری نموده اید بیفزایید و همچنین بهترین راه عملکرد نگهداری و حفاظت از موکت ها و عملکرد مفید و زیبایی آن را حفظ کنید پوشش های کف، از آن دست محصولاتی هستند که طول عمر محصول در کنار مانایی و زیبایی آن بسیار با اهمیت است.

هدف مهم وحیاتی جهت حفاظت از موکت های اداری – تجاری در گام نخست جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل الیاف موکت  است. برای دست یابی به این هدف، در مقابل تمامی ورودی و خروجی های ساختمان، نصب پادری مناسب که دارای  استاندارای های تردد است الزامی می باشد. پادری نصب شده می بایست علاوه بر قدرت جذب خاک خشک، توان جذب رطوبت و خاک های مرطوب را نیز داشته باشد. طول مفید پادری هایی که در بخش ورودی قرار گرفته می شود، برعملکرد مفید آنها موثر است.

 

حداقل طول مفید پادری در بخش های ورود و خروج ساختمان می بایست تا 5 الی6 قدم شما را پوشش دهد. این ابعاد حدود 80 درصد گرد و غباری را که شما با خود وارد فضا می کنید را از بین می برد. بخش مهمی از یک برنامه نگهداری پوشش کف فضاهای پرتردد ، به خصوص فضاهایی که با موکت تجهیز شده اند، جاروی مکرر و کامل است. جاروی مداوم و زمان بندی شده تنها راهکار حفاظتی است که جهت موکت های اداری و تجاری کارآمد خواهد بود. این عمل تقریبا 80٪ خاک خشک و قابل نفوذ را برطرف می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.