تفاوت موکت کات و لوپ

موکت کات

در موکت کات وقتی حلقه‌ها در جریان فرآیند بافت بصورت یکدست بریده مى‌شوند برعکس موکت لوپ، بافت کات‌پایل ایجاد مى‌شود. این‌ روش از تولید در کنار امکان ایجاد ظاهری نرم، قابلیت تولید ضخامت‌های متنوع و طرح های زیبا را ایجاد می کند.با نخ های هیت ست شده پلی آمید ، این نوع بافت در موکت کات تبدیل به انتخابی ایده‌آل برای اتاق های خواب منازل مسکونی، هتل ها و نشمین در فضاهای مسکونی یا لانج های خصوصی در مکان هایی با کاربری اداری است.

 

موکت لوپ

درروش لوپ، حلقه ها در بافت باقی می مانند و بریده نمی شوند. این حلقه ها می توانند طول های متفاوتی داشته باشند. موکت  های لوپ پایل به دلیل دوام و استحکام بالا، برای اکثر فضاهای خانه، از اتاق نشیمن تا اتاق کار مناسب مى‌باشند. استفاده از نخ پلی پروپیلن، انتخابی عالی و به جا برای این نوع بافت است. تحمل بالا در پا خوردن‌های پیاپی مزیت تولید لوپ پایل با نخ پلی پروپیلن یکی از ویژگیهای حائز اهمیت این گروه از محصولات پالاز است.

 

موکت کات بابل مدل لوپ (گره‌ای) از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است که وضوح رنگ بالایی دارد و در فضاهایی که نور زیادی وجود دارد دچار تغییر رنگ نمی‌شود. موضوع ثبات رنگ در موکت از مواردیست که اهمیت بالایی دارد و شرکت کات بابل به خوبی آن را درک کرده است. در مجموع دوام و پایداری موکت لوپ (گره‌ای) این امکان را می‌دهد تا بتوان از آنها برای مدت زمانی طولانی استفاده کرد. موکت لوپ (گره‌ای) کات بابل تنوع رنگ بالایی دارد. با توجه به مکان و فضایی که قرار است درآن موکت‌ها کار شوند می‌توان بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرد.

یکی از مزایای دیگر موکت‌های لوپ پایل، تمیز کردن بسیار آسان آن است. در واقع نوع ساختار این نوع از موکت ها که تا حد زیادی مانع رسوخ مایعات و آلودگی ها به بدنه‌ موکت مى‌شوند، این مزیت را ایجاد کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.