حباب کاغذ دیواری

هر یک از شما دوستان که تجربه اجرای کاغذ دیواری  در خانه خود را داشته اید، حتما می دانید که بلافاصله بعد از نصب کاغذ دیواری و قبل از آنکه کاغذ کاملا خشک شود، حباب کاغذدیواری در زیر کاغذ بوجود می آید. به علاوه ممکن است کاغذ دیواری در بعضی نقاط تیره و کدر به نظر برسد. این یکی از ویژگی های کاغذ دیواری است که در بعضی نقاطی که چسب می خورد هوا می رود و کمی زمان می برد تا دیوار کاملا کاغذ را به خود بکشد. گرچه نصابان مطمئنا از چسب مخصوص کاغذ دیواری استفاده می کنند و با کاردک کاملا آن را صاف می کنند، اما به هر حال این حباب کاغذدیواری بوجود می آیند و چند روز طول می کشد تا کاغذ دیواری کاملا جذب دیوار شود.

جذب حباب ها 14-7 روز طول می کشد. اگر کاغذ دیواری در فضایی باشد که هوا در آن جریان دارد، کاغذ دیواری زودتر خشک می شود. در این مدت به هیچ عنوان به کاغذ دیواری و حباب های آن دست نزنید و صبور باشید.
کدر بودن بعضی نقاط کاغذ دیواری که در کاغذ های روشن بیشتر مشخص می شود، به دلیل چسب خشک نشده ای است که در پشت آن قرار دارد. با خشک شدن چسب، این لکه ها نیز کاملا از بین می رود و کاغذدیواری جلوه واقعی خود را پیدا خواهد کرد.
توصیه ای که به شما دوستان داریم این است که اگر برای مناسبت خاصی (جشن، مهمانی، عید نوروز،…) قصد کاغذ کردن خانه خود را دارید، حتما حداقل دو هفته قبل از آن اقدام به نصب کاغذ دیواری  کنید تا دکوراسیون خانه شما برای آن مناسبت خاص زیبایی کامل داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.