پارکت آرتا

پارکت لمینت آرتا

شرکت آرتا در ابتدا فعالیت خود را با نام تجاری آرتا موکت در زمینه‌ی تولید پوشش های کف آغاز نمود. گروه صنعتی آرتا با بیش از 40 سال سابقه و تجربه در صنعت چوب و حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تلاش کرده است تا به عنوان یک برند قابل اعتماد در عرصه ی تولیدات چوبی شناخته شود. شرکت آرتا اولین پارکت لمینت ایرانی را با نام تجاری آرتا کلیک و تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در استان اردبیل تولید نمود. همچنین این شرکت محصولات خود را با گارنتی های بلند مدت به بازار عرضه نموده و با این کار اطمینان کامل برای مصرف کنندگان پارکت لمینت آرتا فراهم نموده است.

پارکت لمینت‌ که از نظر ظاهری بسیار به پارکت شباهت دارند از الیاف فشرده چوب ( اچ دی اف) ساخته شده و برخلاف پارکت های چوب طبیعی مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شوند. این محصول به عنوان پوشش کف در مکان های مختلف خانگی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته و به تناسب محل مورد استفاده دارای استانداردهای مختلفی هستند که به AC معروف است.

هرچه میزان تردد بر روی این محصول بیشتر باشد آن پارکت داراری AC بالاتری خواهد بود که با در نظر گرفتن این استاندارد شما می توانید محصول مناسب‌تری برای فضای خود انتخاب کنید. پارکت لمینت ها عموماً در ضخامت های 8، 10 و 12 میلیمتر در بازار موجود است، هرچه پارکتی ضخامت بیشتر و یا AC بالاتری داشته باشد قیمت آن به طبع بیشتر خواهد بود.

پیش از نصب لمینت‌ها از یک لایه فوم در زیر کار استفاده می‌شود و برخلاف پارکت چوب، جهت نصب به جای چسب از شیارهایی که دور تا دور آن قرار دارد و به آن کلیک می گویند استفاده می شود

سقف خواسته ها زیر پایتان جهت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید : خیابان شریعتی، بالاتر از پارک اندیشه ، کوچه اشراقی ، پلاک 15 واحد 101 شماره های تماس: 02188545476 ، 02188510512

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.