پارکت لمینت پارادور

پارکت لمینت پارادور آلمان لوکس ترین برند اروپایی به عنوان یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین پارکت لمینت ها در سطح دنیا مطرح میباشد . این پارکت لمینت جزو معدود پارکت های اصل آلمان در بازار داخلی میباشد . تک دکور به عنوان مرکز عرضه و پخش پارکت لمینت پارادور اصل آلمان با سالها تجربه و تخصص آماده عرضه و فروش این محصول در مدل ها ، طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.

این شرکت با نوآوری و خلاقیت فوق العاد مهندسان و طراحان حرفه ای خود محصولاتی نوآوارانه، متنوع و با کیفیت را تولید کرده و به سرتاسر دنیا ارسال می کند. این شرکت با تولید اولین پارکت های دارای کلیک جزو شرکت های پیشگام در این صنعت به شمار می آید. پارادور یکی از لوکس ترین و پر فروش ترین برند های اروپایی در سطح دنیاست. این برند با تولید محصولاتی همگام با محیط زیست و توجه ویژه به حفاظت از آن به عنوان برندی سبز نیز شناخته می شود. .امروزه پارکت لمینت پارادور بیش از ۲۰۰۰ محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است، که هرکدام از این محصولات در بیش از ۶۵ کشور، در سراسر دنیا فروخته و اجرا می شوند .

پارکت لمینت‌ که از نظر ظاهری بسیار به پارکت شباهت دارند از الیاف فشرده چوب ( اچ دی اف) ساخته شده و برخلاف پارکت های چوب طبیعی مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شوند. این محصول به عنوان پوشش کف در مکان های مختلف خانگی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته و به تناسب محل مورد استفاده دارای استانداردهای مختلفی هستند که به AC معروف است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.