پارکت لمینت کرونوتکس اصل آلمان

پارکت لمینت‌ که از نظر ظاهری بسیار به پارکت شباهت دارند از الیاف فشرده چوب ( اچ دی اف) ساخته شده و برخلاف پارکت های چوب طبیعی مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شوند. این محصول به عنوان پوشش کف در مکان های مختلف خانگی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته و به تناسب محل مورد استفاده دارای استانداردهای مختلفی هستند که به AC معروف است.

پارکت لمینت کرونوتکس

شرکت KRONOTEX در سال 1993 در آلمان تاسیس شد. این شرکت با ارایه پارکت لمینیت هایی با کیفیت از پیشگامان صنعت پارکت لمینیت در اروپا به حساب می‌آید و یکی از اعضای اتحادیه KRONO GROUP سوییس نیز می‌باشد. در این شرکت بیش از 700 پرسنل با روش های سازگار با محیط زیست لمینیت‌ها و پارکت‌های مهندسی شده (Engineered Wood) تولید می‌کنند که دارای سخت ترین استانداردهای محیط زیستی هستند.

شرکت KRONOTEX به بیش از 80 کشور دنیا محصولات خود را صادر می‌کند. پارکت لمینیت‌های تولید شده با تنوع فراوانی که دارند تمام انتظارات یک زندگی مدرن را برآورده می‌کنند. این محصولات در برابر سایش، نور و لکه‌ها مقاوم هستند. در صورت لکه شدن به راحتی با یک ابر مرطوب می‌توان لکه را از روی آنها پاک کرد. سطح صاف، غیر قابل شکست و نفوذ این محصول باعث می‌شود تا میکرو ارگانیسم های آلرژی نتوانند در سطح این پارکت تجمع کنند. بنابراین محصولات این شرکت برای افرادی که دارای آلرژی هستند بسیار مناسب است. کفپوش لمینت‌های این شرکت را می توان در همه قسمت های منزل از جمله اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه و همچنین در دفاتر و هتل ها استفاده کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.