خط تولید پارکت آرتا

 

تک دکور نماینده ی گروه صنعتی آرتا با ارائه ی کلیه ی محصولات پارکت آرتا آماده ی ارائه ی خدمات به مصرف کنندگان می باشد.برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. تلفن تماس: 02188510512 ، 02188545476

پارکت آرتا

پارکت پوشش چوبی کف بوده که با چسب بر روی زمین چسبانده می شود و به دلیل عدم مقاومت دربرابر آب ، حشرات و قیمت بالا پارکت از بازار حذف و متریال جدیدی به نام لمینیت (لمینت) جایگزین آن گردید. جنس لمینیت خرده چوب و رویه ی HDF است که خود HDF دارای استانداردهای مختلفی مانند AC4 ، AC3 و … می باشد که منظور از آن مقاومت لایه سطحی آن در برابر فرسایش است. پارکت لمینت دارای چهار طرف کلیک می باشد که برای نصب به صورت پازل در کنار هم بدون هیچ چسبی قرار می گیرند. رویه لمینیت (HDF) در برابر آب مقاوم بوده ولی لایه ی چوبی و کلیک های آن آسب پذیر هستند. لمینت در ضخامت های 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 12 میلیمتر موجود است که رایج ترین آن ها 8 میلیمتر و 12 میلیمتری می باشد.

شرکت آرتا در ابتدا فعالیت خود را با نام تجاری آرتا موکت در زمینه‌ی تولید پوشش های کف آغاز نمود. گروه صنعتی آرتا با بیش از 40 سال سابقه و تجربه در صنعت چوب و حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تلاش کرده است تا به عنوان یک برند قابل اعتماد و مردمی در عرصه ی تولیدات چوبی شناخته شود. شرکت آرتا اولین پارکت لمینت ایرانی را با نام تجاری آرتا کلیک و تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در استان اردبیل تولید نمود. همچنین این شرکت محصولات خود را با گارنتی های بلند مدت به بازار عرضه نموده و با این کار اطمینان کامل برای مصرف کنندگان پارکت لمینت آرتا فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.