نحوه نصب کفپوش رولی PVC

برای بازدید از مدل های متنوع کفپوش رول پی وی سی از شوروم تک دکور واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پارک اندیشه ، کوچه اشراقی ، پلاک 15 واحد 102 دیدن فرمایید. و نحوه ی نصب کفپوش رول میتوانید در وب سایت مشاهده نمایید.

تلفن واحدفروش: 02188510520 – 0218545476

نصب کفپوش رول

گردنبال کفپوشی بسیار مقاوم در برابر رطوبت، با قابلیت شست شوی صد درصد، مقاوم در برابر ساییدگی، ضد خش، عایق صدا و با ماندگاری و طول عمر بالا می‌گردید، بهترین گزینه برای شما کفپوش رول می‌باشد. کفپوش‌های رول مناسب‌تربن پوشش برای کف‌های پر ترددی مانند محیط‌های اداری، تجاری، ورزشی و بیمارستان‌ها می‌باشند. همچنین با توجه به این که کفپوش‌های رول دارای لایه ضد باکتری می‌باشند در مقابل شستشو با مواد ضد عفونی کننده مقاوم هستند و بعد از هر بار شستشو شفافیت اولیه خود را حفظ می کنند و نظافت آن‌ها بسیار راحت می‌باشد. لایه زیرین کفپوش رول‌ها نمدی بوده و علاوه بر ایجاد عایق برودتی، میزان چسب مصرفی به هنگام نصب نیز بسیار کاهش می‌یابد.

کفپوش متریالی است از جنس پی وی سی (پلاستیک فشرده) برای پوشش کف مورده استفاده قرار می گیرد که این کفپوش های پلاستیکی از لحاظ طرح ها و رنگ همانند پارکت لمینیت می باشد ، کفپوش PVC در ضخامت های 1.5 میلیمتری, 1.6 میلیمتر , 2 میلیمتر , 2.5 میلیمتر , 3 میلیمتر و … به صورت تایل و رول در بازار موجود است که برای منازل مسکونی، ادارات، فروشگاه ها،باشگاهها, بیمارستان ها و … طراحی شده است کفپوش پی وی سی 100 درصد قابل شستشو و قابل نصب بر رو هر سطح صاف می باشد و برای نصب کف پوش از انواع چسب های صنعتی استفاده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.