پارکت لمینت ویوان کد V610

ثبت سفارش

پارکت لمینت ویوان VIVAN

پارکت لمینت ویوان محصول با کیفیت شرکت ویوان در رنگبندی متنوع و کیفیت عالی تولید شده در کشور ایران میباشد. از آنجایی که معمولا رنگ های روشن و همین طور رنگ هایی که الهام گرفته از چوب طبیعی باشند بسیار پر طرفدار هستند پارکت ویوان هم با رعایت این موضوع به این قضیه پرداخته است و با رنگ بندی های بسیار زیبا پاسخگوی طیف زیادی از مشتریان است.

پارکت ویوان در تولید لمینت های خود هیچ چیزی کم نگذاشته و از بهترین HDF و روکش استفاده نموده ، همچنین به بسته بندی و پالت بندی این محصول نیز توجه ویژه ای شده است ، جنس مغزی پارکت لمینت ویوان از HDF با چگالی ۸۰۰ از بهترین مغزی های موجود می باشد. کلیک های لمینت ویوان از نوع کلیک ولینگه (دابل کلیک) بوده و به جرات می توان گفت کارخانه ویوان با این ترکیب عالی یکی از بهترین لمینت های حال حاضر تولید شده در کشور را تولید کرده است که چیزی از لمینت های خارجی نیز کم ندارد .

عرض تایل

200 میلیمتر

طول تایل

1220 میلیمتر

ضخامت هر تایل

8 میلیمتر

مقاومت سایشی

AC4

سطح پوشش بسته

1.96 متر مربع

ساخت کشور

ایران

برند

ویوان

پارکت لمینت ویوان محصول با کیفیت شرکت ویوان در رنگبندی متنوع و کیفیت عالی تولید شده در کشور ایران میباشد. از آنجایی که معمولا رنگ های روشن و همین طور رنگ هایی که الهام گرفته از چوب طبیعی باشند بسیار پر طرفدار هستند پارکت ویوان هم با رعایت این موضوع به این قضیه پرداخته است و با رنگ بندی های بسیار زیبا پاسخگوی طیف زیادی از مشتریان است. پارکت ویوان در تولید لمینت های خود هیچ چیزی کم نگذاشته و از بهترین HDF و روکش استفاده نموده ، همچنین به بسته بندی و پالت بندی این محصول نیز توجه ویژه ای شده است ، جنس مغزی پارکت لمینت ویوان از HDF با چگالی ۸۰۰ از بهترین مغزی های موجود می باشد. کلیک های لمینت ویوان از نوع کلیک ولینگه (دابل کلیک) بوده و به جرات می توان گفت کارخانه ویوان با این ترکیب عالی یکی از بهترین لمینت های حال حاضر تولید شده در کشور را تولید کرده است که چیزی از لمینت های خارجی نیز کم ندارد .

بررسی ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که در “پارکت لمینت ویوان کد V610” دیدگاه درج می کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمات